zaterdag 2 maart 2013

Feestje ^_^

IMG_3977 vanmiddag bracht de postbode mijn bestelling van snailmailshop een prinsessen doeboek voor Linde en de Big Box of snailmail Fun als cadeautje voor mezelf
IMG_3982
en een feestje dat is het, voelde me jarig met het uitpakken en kreeg meteen zin om het te gaan gebruiken! wat fijn zo een goed gevulde box vol met snailmail spulletjes
(neehee ik heb geen aandelen)
maar kan wel iedereen aanraden om dit feestje in een doos te kopen ^_^
moet me inhouden anders had ik er nog een besteld, misschien mag ik van mezelf in oktober weer als ik echt jarig ben, want elke Big Box of Snailmail Fun is anders, het is dus altijd een verrassing wat je krijgt :)

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien. En mooie kat trouwens.
    Veel plezier met de kaartjes van Petitemiri ;)
    En de rest natuurlijk. Dat heeft Ankepanke leuk verzorgd zeg :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje ^_^ ja het is een superpakket en van de kaartjes genieten gaat helemaal goedkomen! Totdat ik ze weer wegstuur natuurlijk want dan mag iemand anders genieten :)

      Verwijderen
  2. Wat een vrolijk en gezellig pakket! En zie ik daar een Rexje? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ja Eli is inderdaad een devon rex kater, heb je ook rexen?

      Verwijderen