maandag 1 april 2013

Foto's met ster26 nadat ik de doos open maakte en begon met uitpakken ben ik er weer een beetje stil van
WoW ik bleef maar uitpakken :) het voelde alsof ik jarig was
vorige week won ik de give-away van ooknuendan en daarom trotseerde mieke de sneeuw en bracht de postbode me dit superpakket vol met dingen om post mee te maken, maar ook kringloopschatten en veel mooie zelfgemaakte dingen. Ook Pipi kon er geen genoeg van krijgen zoals je ziet op de foto's haha ik kon geen foto maken waar ze niet opstaat. Mijn favoriet zijn de alice ketting, smartlappenboek en dat er zoveel snailmailgoodies inzaten maar wat ik vooral leuk vind is dat het met zoveel zorg is ingepakt en dat er berichtjes bij zaten waarop Mieke uitlegde wat het is en wat ik ermee kan ^_^

IMG_4927
de paastafel versierde ik met bloemen die Mieke maakte, bedankt voor al deze mooie cadeaus <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten