woensdag 24 april 2013

IMG_6145 snailmail heeft een tijdje bij mij op een laag pitje gestaan, met vakantiekaarten sturen ben ik nooit gestopt. Mijn oma, stiefdochter (als zij mee is sturen we samen een kaartje naar haar moeder,stiefvader&zusje), ouders, zusje, schoonfamilie, werk en een paar vriendinnen krijgen elke vakantie een kaartje. Deze keer was ik maar een paar dagen op Texel en heb ik genoten van het eiland en het gezelschap en niet de tijd genomen om kaartjes te schrijven. Wel heb ik veel kaarten gekocht zodat ik ook penvriendinnen een vakantiekaartje kan sturen :) Op een vakantiekaart zet ik altijd een weerberichtje en vertel ik wat we gedaan hebben zo is het niet alleen voor de ontvanger leuk maar ook voor mij fijn om na te genieten ^_^  Ook vind ik vakantiekaarten heel erg leuk om te ontvangen omdat ik dan het gevoel heb een beetje mee te reizen...
Stuur jij een kaart als je op vakantie bent?

5 opmerkingen:

  1. Je bent op Texel geweest! Wat leuk! Mijn ouders wonen daar dus ik kom er met enige regelmaat :) Je hebt mooie kaarten uitgezocht zeg. Ik herken in ieder geval Oude Schild :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik stuur altijd kaarten als ik op vakantie ben... ben sowieso een kaartenstuurder ^_~ en postcrosser sinds een half jaartje... helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk!! postcrossen heb ik nog niet gedaan, via welke site doe je het? en komen al je kaarten aan?

      Verwijderen
    2. Hoi, Ik vind het ook helemaal leuk om kaarten te sturen.
      Ik doe ook aan postcrossing. Op postcrossing.com vind je alle info die je maar wenst. Mijn account is deze: http://www.postcrossing.com/user/Stitchee
      Ik kan het echt aanraden. Het is super. Ik doe het nu 2 jaar. Niet altijd even intensief, maar ik heb al 226 kaarten ontvangen vanuit de hele wereld!
      Misschien tot ziens.
      Groetjes,
      Erika

      Verwijderen